Control de Gestió
Activitat
Costos
- S’ha actualitzat el cost de les consultes externes mitjançant el compte d’explotació i l'ocupació a final d’any.
- Durant aquest exercici, s’ha seguit analitzant la despesa telefònica del SAAS, en funció de l’inventari actual de telèfons (extensions fixes, sense fils, mòbils, etc.) i les restriccions aplicades l'exercici passat.
- S’ha mantingut el seguiment de la despesa analitzant amb Andorra Telecom modificacions que aportin una reducció de la despesa global i una millora en les comunicacions, en passar dels contractes ADSL a fibra òptica. També, i a fi de no incrementar el compte d’explotació del SAAS en la partida de consum telefònic i la posterior refacturació, s'ha traspassat la titularitat de facturació directament als titulars de les empreses subcontractades.
Pressupost
- Col·laborar en l’elaboració del pressupost 2014 de les despeses corrents, béns i serveis, capítol 2, per unitat organitzativa i centres de cost, tenint en compte tots els contractes de manteniment, lloguer i serveis que la institució té acordats amb els proveïdors.
- Analitzar les partides amb els responsables per tal d’ajustar els preus, així com el pressupost global.
Contractes
- S’ha fet una revisió general dels contractes i dipòsits dels abonats de les places d’aparcament tant de l’hospital com de l’aparcament d’Escaldes (Cintra).
- S’ha presentat un informe al Consell Directiu amb algunes propostes que han estat acceptades, i durant el 2014 es procedirà a executar les diferents actuacions.
- Segons la Llei de contractació pública s’ha preparat el nou concurs:
- Assegurança de tot risc de danys materials del SAAS, que tenia venciment el mes d’abril, redacció del plec tècnic amb la col·laboració de dos directius i la corresponent valoració i comparativa per a l’adjudicació.
Consultes externes
- S’ha continuat amb la renegociació dels antics contractes, iniciada el 2012.
Facturació
- S’ha actualitzat la proposta de la facturació assistencial mitjançant alguns forfets iniciada el 2012. Aquests preus inclourien totes les despeses corresponents als actes assistencials oferts pel SAAS.
Aquesta proposta servirà de base per a la negociació futura amb la CASS.
Aquest estudi s’ha fet conjuntament amb la cap del servei de Facturació.