El Servei d’Urgències de l’Hospital Nostra Senyora de Meritxell està a la vostra disposició les 24 hores del dia cada dia de l’any, per atendre-us en cas que necessiteu assistència urgent o d’emergència.
Per tal d’evitar visites innecessàries us aconsellem consultar abans el telèfon 116.
El personal administratiu registra les vostres dades identificatives. Per agilitar el tràmit faciliteu la vostra targeta sanitària de la CASS.
No doneu informació innecessària sobre el motiu de la vostra visita.
El personal d’infermeria us indicarà que passeu a l’Àrea de Triatge.
A les persones que arriben amb ambulància se’ls fa el triatge abans de la recepció administrativa.
L’objectiu del triatge és valorar la urgència del vostre cas per prioritzar, si fos necessari, la vostra assistència i evitar-vos qualsevol risc.
El personal de triatge està qualificat i entrenat per fer una valoració inicial i ràpida dels vostres símptomes i decidir quina àrea del servei és la més adequada per assistir-vos.
El nostre objectiu és que el vostre temps d’estada a urgències sigui tant curt com sigui possible. Aquest objectiu depèn del grau d’ocupació del servei, de la presència de pacients greus, de la realització d’exploracions complementàries, de la necessitat de ser valorats per especialistes i de la disponibilitat de llits en cas d’ingrés hospitalari.
El personal del servei està a la vostra disposició per aclarir els dubtes que tingueu i intentar resoldre qualsevol problema que se us presenti durant la vostra estada entre nosaltres.
El vostre metge tractant us informarà i us donarà les instruccions adequades per seguir el vostre procés assistencial de forma ambulatòria. La vostra infermera us respondrà qualsevol dubte i us lliurarà la informació corresponent a la visita d’Urgències.