SUM 116

 SUM 116

El Servei d’Urgències de l’Hospital Nostra Senyora de Meritxell està a la vostra disposició les 24 hores del dia cada dia de l’any, per atendre-us en cas que necessiteu assistència urgent o d’emergència.
Per tal d’evitar visites innecessàries us aconsellem consultar abans el telèfon 116.

SUM

116

Urgències Pas de la Casa

755 350

Transport Sanitari programat

871 116

[+] Informa't aquí: Atenció mèdica permanent i continuada

Recepció

El personal administratiu registra les vostres dades identificatives. Per agilitar el tràmit faciliteu la vostra targeta sanitària de la CASS.
No doneu informació innecessària sobre el motiu de la vostra visita.
El personal d’infermeria us indicarà que passeu a l’Àrea de Triatge.
A les persones que arriben amb ambulància se’ls fa el triatge abans de la recepció administrativa.

Classificació del pacient o triatge

L’objectiu del triatge és valorar la urgència del vostre cas per prioritzar, si fos necessari, la vostra assistència i evitar-vos qualsevol risc.
El personal de triatge està qualificat i entrenat per fer una valoració inicial i ràpida dels vostres símptomes i decidir quina àrea del servei és la més adequada per assistir-vos.

Nivell de classificació segons triatge

  • I Reanimació- Risc vital immediat
  • II Emergència- Situació de risc
  • III Urgent- Necessitat de múltiples exploracions i estabilitat
  • IV Menys urgent- Necessitat d’exploració i diagnòstic
  • V No urgent – Visita que podria fer-se amb cita prèvia o bé al vostre metge de capçalera.

 

Gestió del temps segons el model andorrà de triatge

El nostre objectiu és que el vostre temps d’estada a urgències sigui tant curt com sigui possible. Aquest objectiu depèn del grau d’ocupació del servei, de la presència de pacients greus, de la realització d’exploracions complementàries, de la necessitat de ser valorats per especialistes i de la disponibilitat de llits en cas d’ingrés hospitalari.

El personal del servei està a la vostra disposició per aclarir els dubtes que tingueu i intentar resoldre qualsevol problema que se us presenti durant la vostra estada entre nosaltres.

Necessitem la vostra col·laboració per a un bon funcionament del servei

  • Les visites s’han de limitar a un acompanyant per pacient.
  • Cal evitar esperar als passadissos per no interferir el trànsit dels pacients.
  • Abans d’entrar al servei, verifiqueu que els vostres objectes personals estan ben custodiats per evitar-ne la pèrdua.
  • Guardeu silenci per respecte a la resta d’usuaris i professionals
  • Silencieu els vostres telèfons mòbils.

 

Procés d’alta del Servei d’Urgències

El vostre metge tractant us informarà i us donarà les instruccions adequades per seguir el vostre procés assistencial de forma ambulatòria. La vostra infermera us respondrà qualsevol dubte i us lliurarà la informació corresponent a la visita d’Urgències.

Díptic informatiu Díptic serveis Pas de la Casa